نمایش جزییات خبر
۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹

میز خدمت، راهکاری مؤثر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای کرونایی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه خدمات در میز خدمت، مؤثرترین راهکار برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان و نیز پرسنل این اداره کل در روزهای کرونایی است.
میز خدمت، راهکاری مؤثر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای کرونایی

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، ابراهیم شریفی ضمن اظهار این مطلب افزود: خدمات این اداره کل در میز خدمت به دو بخش الکترونیک و حضوری تقسیم‌بندی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی پویش «در خانه می‌مانیم» توسط هم‌میهنان و هم استانی‌های فهیم و فرهیخته، نقش و اهمیت میز خدمت الکترونیکی در این اداره بیش از پیش مورد تأکید قرار می‌گیرد.

شریفی در ادامه با اشاره به اینکه میز خدمت در این اداره کل پیش از شیوع ویروس کرونا فعال بوده است گفت: با تعبیه این میز در ورودی اداره کل از حضور مراجعین در طبقات مختلف اداره جلوگیری می‌شود و این اقدام در پیشگیری از شیوع این بیماری کرونا مؤثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه به خدمات ارائه شده در میز خدمت حضوری اداره کل اشاره کرد و گفت: بانک اطلاعاتی جامعی در خصوص شرایط، فرآیند، هزینه، مدت زمان انجام هر یک از وظایف دارای و نیز ارائه فرم‌های مربوطه و ... در میز خدمت این اداره کل تهیه و به مراجعین ارائه می‌گردد.

وی ادامه داد: ایجاد بستر و زیرساخت‌های لازم به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مراجعین، پیشگیری از برقراری ارتباطات اداری خارج از ضابطه و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از دیگر اهداف فعالیت میز خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری می‌باشد.

برای ورود به صفحه میز خدمت الکترونیکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک کنید.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید