نمایش جزییات خبر
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۵۵

برگزاری دوره مدیریت و برندینگ مد و پوشاک

اولین دوره مدیریت و برندینگ مد و پوشاک با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر و مرکز نوآوری دانشگاه آزاد بوشهر در این شهر برگزار شد.
برگزاری دوره مدیریت و برندینگ مد و پوشاک

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این برنامه گفت: امروزه فرهنگ از ویژگی های خاص و بارز یک جامعه به حساب می آید و نیاز به آن در تمام حوزه ها احساس می شود.

فاطمه کرمپور بیان کرد: مد و پوشاک نقش غیرقابل انکاری در آینده اجتماعی ایفا می کند زیرا بیان کننده فرهنگ انسان در اجتماع است.

وی تبلیغات را یکی از پایه های اساسی معرفی مد و لباس دانست و اظهار کرد: با توجه به تکنولوژی امروز و عصر ارتباطات فعالان این عرصه باید به این مهم نگاه ویژه داشته باشند.

کرمپور با اشاره به اینکه بازاریابی نیز یکی از راه های موثر در کسب و کار است، افزود: فروشندگان و طراح باید در محیط مد و بازاریابی ضمن اهمیت به خواسته های خریداران، ذائقه ها را در اولویت قرار دهد.

کرمپور عنوان داشت: ظرفیت های خوبی در این حوزه وجود دارد که باید با شناسایی، برنامه ریزی صحیح و استفاده بهینه از آنها، این بخش تاثیرگذار کشور را بیش از پیش فعال کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از طرح ها و ایده های نو و خلاقانه در این راستا استقبال و مورد حمایت قرار خواهد داد.

سهراب رحیمی و عباس جهرمیان از کارشناسان و صاحبنظران در حوزه مد و پوشاک به ارائه موضوعاتی همچون مدیریت کسب و کار پوشاک، برند سازی و شناخت ترند، مارکتینگ مد و پوشاک و اصول و سبک پوشش تجاری با رویکرد پرسونال برندینگ پرداختند.

گفتنی است اولین دوره مدیریت و برندینگ مد و پوشاک در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد که 43 نفر در دوره حضور داشتند.

روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر
اشتراک در
کلیدواژه ها: برگزاری دوره مدیریت و برندینگ مد و پوشاک
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید