نمایش جزییات خبر
دبیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد:
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴

در حوزه اطلاع رسانی از فضای مجازی بیشتر استفاده کردیم/ اطلاعات داخلی نمایشگاه کتاب در باجه از "من بپرس"

دبیر بیست و یکمین نمایشگاه کتاب مشهد گفت: یکی از اولویت های سال جاری ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب، تمرکز بر حوزه اطلاع رسانی به ویژه فضای مجازی بوده است.
در حوزه اطلاع رسانی از فضای مجازی بیشتر استفاده کردیم/ اطلاعات داخلی نمایشگاه کتاب در باجه از "من بپرس"

افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: در سال جاری یکی از اولویت های ستاد، اطلاع رسانی بود که سعی کردیم امسال از فضای مجازی بیشتر استفاده کنیم.

 وی اظهار داشت: با توجه به مقارن بودن شروع نمایشگاه با ایام دهه محرم و صفر بخش عمده تبلیغات از طریق فضای مجازی صورت گرفت.

تحفه گر اذعان داشت: در بحث تبلیغات محیطی با همکاری شهرداری فضای عمومی برای اطلاع رسانی از بیلبرد، رولاپ، تلویزیون های شهری، پرده آویز و همچنین تبلیغات در مترو و اتوبوس های شهری استفاده شد.

دبیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد برای سهولت انجام کار مخاطبین و بازدیدکنندگان از نمایشگاه گفت: در داخل نمایشگاه برای اطلاع رسانی در مورد غرفه ها و ناشرین و اینکه وقت آن ها بیهوده تلف نشود تمهیداتی اندیشه شده که در بخش از" من بپرس" می توانند اطلاعات کامل نمایشگاه را داشته و حتی در موارد ضروری پرینت کاغذی در اختیارشان قرار می گیرد.

وی گفت: در باجه از " من بپرس" 10 نفر در حال خدمت رسانی به بازدید کنندگان هستند.

افشین تحفه گر اضافه کرد: در ورودی سالن برای شناسایی ناشرین و پلن سالن اقدام به تهیه استندهای 2 در 3 شده که می توانند ناشر مورد نظر را پیدا کنند.

وی از وجود 4 دستگاه اطلاعات دستی در سالن های مفاخر، فردوسی و عطار گفت و افزود: با وارد کردن اطلاعات دستی می توانند به راحتی کاربر مورد نظر را در نمایشگاه جستجو کنند.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید