نمایش جزییات خبر
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱

به همت دفتر مدیریت عملکرد؛ دوره آموزشی «سامانه رسیدگی به شکایات» برگزار شد

دفتر مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با برگزاری یک دوره آموزشی نحوه کار با نرم افزار سامانه شکایات و اعلانات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به نمایندگان معاونت‌ها، ادارات کل و سازمان‌های تابعه وزارت متبوع آموزش داد.
به همت دفتر مدیریت عملکرد؛ دوره آموزشی «سامانه رسیدگی به شکایات» برگزار شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، دوره آموزشی «سامانه رسیدگی به شکایات» از سوی دفتر مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در ساختمان فرهنگ ویژه نمایندگان معاونت‌ها، ادارات کل و سازمان‌های تابعه وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست حسن صفرخانی دفتر مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با تبریک ایام دهه کرامت و ضرورت توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت: شفافیت در نظام اداری و احقاق حقوق شهروندی یک موضوع حائز اهمیت است.

وی در ادامه به بررسی فرآیند اعلام شکایات و اعلانات در سامانه مدیریت عملکرد پرداخت.

همچنین در این دوره آموزشی نماینده شرکت «راه‌انداز تب» به آموزش کل نرم‌افزار سامانه رسیدگی به شکایات دفتر مدیریت عملکرد پرداخت.

اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید